červen 2021
poútstčtsone
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
    

Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet (ZŘETEL) - Akreditovaný vzdělávací kurz

Chci se přihlásit..

Datum konání:10.11.2021 (8:30 - 15:30 )
Ukončení registrace:9.11.2021
Časová dotace:8 hodin
Cílová skupina:SP/PC
Místo konání:Ústředí Slezské diakonie, Dukelská 264/5, Český Těšín 737 01
Lektor:Mgr. Nela Mátlová
Volná kapacita:14 míst
Kurz otevřen i pro veřejnost:4 místa
Cena:1 625 Kč
Sleva pro zaměstnance SD 20 % (1 300 Kč)
Seminář je zaměřen na téma obtížných situací ve specifickém prostředí nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Důraz bude kladen zejména na prevenci těchto situací a na specifičnost prostředí nízkoprahového zařízení. Jako podstatná součást prevence bude představena potřeba znalosti světa klientů, jeho pochopení a tedy i hlubší znalost toho, s jakým partnerem se v rámci služby setkáváme. Představeno bude také téma motivačního rozhovoru při práci s nemotivovaným klientem. V neposlední řadě budou účastníci seznámeni s možnostmi řešení konfliktních a agresivních situací. Součástí školení jsou praktické postupy, jak s konfliktní situací/agresí pracovat.
Více informací:Bc. Ingrid Kubiszová
E-mail:info@diakonickyinstitut.cz
Telefon:731 196 885, 558 764 352

Přihláška kurzu "Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet (ZŘETEL)" - 10.11.2021

Přihlásit
E-mail
Heslo
    Nevím heslo
    

Nemám vytvořen účet, chci se
zaregistrovat

Diakonický institut