květen 2025
poútstčtsone
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Manipulace v komunikaci s klienty - jak ji efektivně zvládat - Akreditovaný vzdělávací kurz

Chci se přihlásit..

Datum konání:21.5.2025 (8:30 - 15:30 hod.)
Ukončení registrace:18.5.2025
Číslo akreditace:A2021/1202-SP/PC
Časová dotace:8 hodin
Cílová skupina:Sociální pracovník, Pracovník v sociálních službách
Místo konání:Ústředí Slezské diakonie, Dukelská 264/5, Český Těšín 737 01
Lektor:Mgr. Eva Slezáková
Volná kapacita:7 míst
Kurz otevřen i pro veřejnost:4 místa
Cena:2 100 Kč
Sleva pro zaměstnance SD 20 % (1 680 Kč)
Kurz je koncipovaný teoreticko- prakticky. Teoretická část je zaměřena na obecná východiska vztahující se k manipulaci v komunikaci. V této části se účastníci seznámí s tím, co znamená manipulace v komunikaci, na základě čeho je taková komunikace definována, co to jsou a jaké jsou manipulativní prvky. Co je příčinou manipulativní komunikace. Na základě čeho ji může pracovník u klienta identifikovat. Jaké existují účinné strategie pro zvládání komunikace, kde jsou prvky manipulace. Jak významnou roli hrají emoce pracovníka při osvojování a zvládání komunikace s klienty, kteří užívají prvky manipulace. Praktická část je zaměřena na nácvik zvládání manipulace v komunikaci.
 
Cílové kompetence:
  • účastníci kurzu se v jeho průběhu seznámí s vybranými a nejčastěji užívanými manipulativními technikami a prvky komunikace
  • osvojí si, co k užívání manipulativních prvků u uživatelů může vést, jaké jsou jejich vlastní možnosti přístupu a komunikace
  • naučí se rozpoznávat prvky manipulace v komunikaci a natrénují si vybrané komunikační strategie, které mohou užít k efektivní komunikaci
  • dozví se o vlivu vlastních emocí a významu věnovat  jim pozornost, seznámí se s možnostmi, jak této znalosti využít při osvojování si a posilování dovednosti úspěšné komunikace bez manipulace.
  • budou mít možnost si vyzkoušet a osvojit si vybrané komunikační techniky nepodporující manipulaci. 
Více informací:Bc.Vladimíra Kullová
E-mail:info@dinstitut.cz
Telefon:731 196 885, 558 764 352

Přihláška kurzu "Manipulace v komunikaci s klienty - jak ji efektivně zvládat" - 21.5.2025

Přihlásit
E-mail
Heslo
    Nevím heslo
    

Nemám vytvořen účet, chci se
přihlásit

Diakonický institut