červenec 2024
poútstčtsone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
    

Manipulace v komunikaci s klienty - jak ji efektivně zvládat - Akreditovaný vzdělávací kurz

Na tento kurz se již nelze přihlásit.

Datum konání:8.11.2023 (8:30 - 15:30 hod.)
Ukončení registrace:4.11.2023
Číslo akreditace:A2021/1202-SP/PC
Časová dotace:8 hodin
Cílová skupina:SP/PC
Místo konání:Ústředí Slezské diakonie, Dukelská 264/5, Český Těšín 737 01
Lektor:Mgr. Eva Slezáková
Volná kapacita:Obsazeno
Přihlašte se jako náhradník!
Kurz otevřen i pro veřejnost:2 místa
Cena:1 625 Kč
Sleva pro zaměstnance SD 20 % (1 300 Kč)
Kurz je koncipovaný teoreticko- prakticky. Teoretická část je zaměřena na obecná východiska vztahující se k manipulaci v komunikaci. V této části se účastníci seznámí s tím, co znamená manipulace v komunikaci, na základě čeho je taková komunikace definována, co to jsou a jaké jsou manipulativní prvky. Co je příčinou manipulativní komunikace. Na základě čeho ji může pracovník u klienta identifikovat. Jaké existují účinné strategie pro zvládání komunikace, kde jsou prvky manipulace. Jak významnou roli hrají emoce pracovníka při osvojování a zvládání komunikace s klienty, kteří užívají prvky manipulace. Praktická část je zaměřena na nácvik zvládání manipulace v komunikaci.
Více informací:Bc.Vladimíra Kullová
E-mail:info@dinstitut.cz
Telefon:731 196 885, 558 764 352







Diakonický institut