únor 2021
poútstčtsone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Jak úspěšně jednat s klientem s problémovým chováním (SEDUCA) - Akreditovaný vzdělávací kurz

Přihlásit jako náhradník..

Datum konání:11.11.2021 (8:30 - 15:30 )
Ukončení registrace:10.11.2021
Časová dotace:8 hodin
Cílová skupina:SP/PC
Místo konání:Ústředí Slezské diakonie, Dukelská 264/5, Český Těšín 737 01
Volná kapacita:Obsazeno
Přihlašte se jako náhradník!
Kurz otevřen i pro veřejnost:4 místa
Cena:1 625 Kč
Sleva pro zaměstnance SD 20 % (1 300 Kč)
V úvodní části kurz charakterizuje typy osob s problémovým chováním a vysvětluje komunikaci s nimi. Druhá část se věnuje problémovým situacím, ve kterých se projevuje silná vazba klienta na celoživotní profesi. Ve třetí části je rozebírána komunikace s klientem se zakořeněným negativním vzorcem chování. Čtvrtá část vysvětluje možnosti komunikace s klientem v duševní krizi, s klientem agresivním a s klientem pod vlivem alkoholu. Pátá část nabízí účastníkům kurzu svépomocná řešení, vhodné způsoby osobní reakce a definuje obranné mechanismy v konfliktní situaci.
Více informací:Bc. Ingrid Kubiszová
E-mail:info@diakonickyinstitut.cz
Telefon:731 196 885, 558 764 352

Přihláška kurzu "Jak úspěšně jednat s klientem s problémovým chováním (SEDUCA)" - 11.11.2021

Přihlásit
E-mail
Heslo
    Nevím heslo
    

Nemám vytvořen účet, chci se
zaregistrovat

Diakonický institut