červenec 2024
poútstčtsone
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
    

Jak úspěšně jednat s člověkem v duševní krizi -ONLINE - Akreditovaný vzdělávací kurz

Na tento kurz se již nelze přihlásit.

Datum konání:24.4.2023 (8:00 - 15:00 )
Ukončení registrace:24.4.2023
Číslo akreditace:A2022/0713-SP/PC/VP
Časová dotace:8 hodin
Cílová skupina:SP/PC/VP
Místo konání:ONLINE - platforma GOOGLE MEET
Lektor:Mgr. Bc. Irena Lacmanová
Volná kapacita:Obsazeno
Přihlašte se jako náhradník!
Cena:1 800 Kč
Sleva pro zaměstnance SD 20 % (1 440 Kč)
Krize způsobuje změnu v navyklém způsobu života a vyvolává stav nerovnováhy, ohrožení a stresu, který někdy přesahuje adaptační schopnosti člověka a možnosti běžných ochranných mechanismů. Vzniklá psychická zátěž výrazně snižuje kvalitu života a ohrožuje základní jistoty. Účastník vzdělávací akce se pokusí podívat na krizovou situaci tak, jak ji vnímá postižený jedinec. Vzdělávací program "Jak úspěšně jednat s klientem v duševní krizi" je členěn do pěti částí. První část definuje duševní krizi, její příčiny a projevy. Ve druhé části jsou vysvětleny typické vyrovnávací strategie vůči krizi. Třetí část se věnuje trestajícím reakcím a příčinám vzniku agresivního chování. Čtvrtá část podává návod, jak poskytnout klientovi v krizi akutní i dlouhodobou pomoc. Šestá část vysvětluje osobní krize, které vedou k sebepoškozování a věnuje se možnostem prevence a pomoci.
Více informací:Bc.Vladimíra Kullová
E-mail:info@dinstitut.cz
Telefon:731 196 885, 558 764 352







Diakonický institut